.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
روند رسیدگی صلاحیت داوطلبان زیر ذره بین هیئت‌های نظارت در مازندران
هیئت‌های نظارت در شهرستان‌ها و بخش‌های استان مازندران روند رسیدگی به صلاحیت داوطلبان را رسیدگی می کنند.

به گزارش شمال نیوز ، یوسفیان ملا رئیس هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان مازندران با بیان اینکه مجلس تنها وجوه جزئی را در اختیار هیئت‌های نظارت بر انتخابات شوراها قرار داده است، گفت در استان مازندران دستگاه‌های اجرائی همکاری خوبی داشته‌اند و بر اساس روابطی که وجود دارد، دستگاه‌های دولتی امکاناتی را در اختیار هیئت نظارت قرار دادند.

 وی افزود: دستگاه‌های دولتی امکانات خود را در اختیار هیئت های نظارت بر انتخابات شوراها قرار دادند و مجلس امکاناتی را از پیش در اختیار هیئت های استانی نظارت بر انتخابات شوراها قرار نداده است.

رئیس هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان مازندران بر لزوم ایجاد شرایط مکانی مناسب به منظور انجام فعالیت های نظارتی با حضور نمایندگان مجلس تاکید کرد.

دامادی نماینده مردم ساری و میاندرود نیز از دیگر اعضای شورای نظارت بر انتخاباتبا اشاره به اهمیت انتخابات این دوره شورای شهر و روستا بر نظارت دقیق کاندیداها تاکید کرد. وی همچنین ایجاد فضای آرامش و به دور از هیاهو جنجال در انتخابات پیش رو را خواستار شد و از همه کاندیداها خواست با رعایت قانون متناسب با زمانبندی تعیین شده برای جذب آرا مردمی تلاش کنند./باشگاه خبرنگاران


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.13 seconds.